Kehahooldus* – autor Regiina Sepp

*Ma kirjutasin meelega hooldus, mitte hoolitsus. Hooldus selles mõttes, et seda tuleb teha korraliselt või koguaeg, siis on tulemused kõige paremad. Ma olen selline tsüklitega tüüp. Teen midagi mingi aeg hästi korralikult ja siis jääb soiku, siis alustan uuesti ja jälle jääb soiku pigem. See käib kõige kohta üleüldse- nöohooldused jne. Seejärel avastan, et peegelpilt on juba päris vastuvõetamatu ning alustan uue hooga jälle pihta. Praegu on see periood, kus teen näomaske ja juuksemaske. Koorin ja kreemitan ja möllan. Seega tuleb keha eest ka ju hoolt kanda.  

Millest ma pläman?

Käisin suvel hoolsalt rullmassaažis ja olin pärast vaimustuses oma ilusatest ja prinkidest jalgadest aga siis sai suvi läbi ja ees ootas 8h kontoris istumist… Mida teeb pidev istumine jalgadega ja liiga palju kohvi? Kõige kohutavama tselluliidi üleüldse!  Ei piisa, enam vähem, korras toitumisest ja 4-5  korrast trennist nädalas. Kurb oli vaadata, et paari kuuga on mu ilusad jalad täiesti käest ära läinud ja lühikesi pükse ei tahtnud koduski jalga panna. Õnneks teadsin, kust ja kuidas kiiresti abi saan. Rullmassaaž!

Bodyspin

Jah, loomulikult võib kodus kuputada/kuivhairjata/ kreeme kasutada. Kõigest, mida tehakse hoolega ja regulaarselt on abi aga mulle meeldib nendest variantidest kõige enam rullmassaaž.  See on kõik ühes- aeg endale ja korralik ning kiire tulemus kehale.

Ei suuda seda kuidagi trennina kirja panna, kuigi väidetavalt peaks ühe rullimisega kaotama umbes 300 kalorit. Jah, tõsi ta on, et kui teha seal kükke ning sääri rullides hoida keha käte peal üleval ning pingutada siis saab tõesti seda ka trenniks nimetada aga mina jätan selle pigem lihashoolduse alla, mis mõjub suurepäraselt lümfidele ning naha üldisele olukorrale. Jah, nii palju ta siiski on trenn, et peale seda kohe ei jaksa trennis trenni teha ehk siis keha peaks saama ikka paar tundi vahepeal taastuda enne, kui trenni minna või siis parem ajastada see teisele päevale või enne rullimist ära teha. Olen paarkorda läinud peale rullimist jooksma ja see jooks on suhteliselt ebameeldiv olnud. Kuigi sa ei tunne rullides pingutust vaid massaaži, siis võtab see lihased ikkagi läbi.

 

 

 

Selg pingevabaks

 

 

 

 

 

 

 

 

Aga no ma olen nüüd neli korda hoolsalt käinud jälle ja juba näen tulemusi. Juba on nahk pringim ja ilusam. Juba on liigset vett kehast välja viidud ja peegelpilt on vastuvõetavam.

Mulle meeldib mida rullimine minu kehaga teeb ja mulle meeldib enda jalgu vaadata, kui need on ilusad ja pringid. Jah, talvel pole kellelegi näidata aga ma teengi kõike ainult enda jaoks ja enesega rahuloluks. On ikka mõnus kõll õhtul diivanil oma vormis koivad väljasirutada ja nähtud vaeva imetelda 🙂  😛 #egomaan

Päikest,

R.

Loo autor on 3 lapse ema, harrastussportlane, tervisliku toitumise edendaja Regiina Sepp, kes oma toimetamisi kajastab oma blogis aadressil https://regiinatrennijutud.wordpress.com/. Ülalolev artikkel on avaldatud originaalis Regiina trenniblogis https://regiinatrennijutud.wordpress.com/2018/10/16/kehahooldus/ ning on avaldatud BodySpin kodulehel autori nõusolekul